En bred vifte af behandlingsformer

FysioDanmark Holstebro tilbyder en lang række anerkendte behandlingsformer, som alle har til formål at smertebehandle og give dig højere livskvalitet.

Alle vores behandlere har en sundhedsfaglig uddannelse på mindst tre år.

Hos FysioDanmark Holstebro tilbyder vi:

Small0033

Behandlingen medfører smertelindring, øget blodgennemstrømning, afspænding af musklerne og bedre funktion.

Læs mere om akupunktur

Behandling af bækkenbund

Small0007

Behandlingen afhjælper problemer med vandladning og afføring, smerter i underlivet og gener under og efter graviditet.

Læs mere om bækkenbunden

Chokbølge behandling

Small0040

Chokbølgebehandling afhjælper blandt andet tennisalbue, golfalbue, musearm og forkalkninger mv.

Læs mere om chokbølgebehandling

Fysiomassage

Small0049

Fysiomassage er klassisk massage, der styrker immunforsvaret og stimulerer blod- og lymfekredsløbet.

Se tilbud om fysiomassage

Fysioterapi efter brystoperation

ribbon_small

Anbefalet af Kræftens Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen som den bedst egnede til behandling af gener efter brystoperation.

Læs mere om fysioterapi efter brystoperation

Kraniosacralterapi

Small0037

Blid, men dybdegående manuel behandlingsform, som arbejder med kroppens 3. puls, – også kaldet den kraniosacrale rytme.

Læs mere om kraniosacralterapi

Neurologisk rehabilitering

Small0026

På klinikken tilbyder vi træning og behandling til alle med neurologiske symptomer og/eller sygdomme.

Læs mere om neurologisk rehabilitering

Cardion Sundhedsprofil

sek-8645

På klinikken tilbyder vi at teste dig, som gerne vil have beskrevet din sundhedsprofil.

Læs mere om sundhedsprofil

Udvidet rygundersøgelse

FysioDanmark Holstebro er godkendt af regionen til at udrede rygsmerter efter henvisning fra egen læge. Formålet med en udvidet rygundersøgelse er bl.a. at give lægen en hurtig og udførlig tilbagemelding, der supplerer lægens egen vurdering i udredningsfasen af forløb med komplicerede lænderygtilstande.

Se mere om udvidet rygundersøgelse

Inkontinens

Man anslår at ca. 300.000 danskere har problemer med at holde på urin, luft eller afføring, og det kan være invaliderende da effekten ofte er at man begrænser sig socialt.

Se mere om inkontinens